sobota, 24 grudnia 2011

życzenia

Obudziła mnie miła niespodzianka, później miałam pod opieką swojego chrześniaka, niedawno skończyłam pakować kolejne prezenty i zaczęłam ostatnie małe porządeczki.
To był dobry rok ( mimo , iż się nie skończył jeszcze ) no więc do czego pije :

Do ideałów nie należę, ale pokonałam ogrom trudności w tym roku, to był dla mnie bardzo trudny rok, dlatego:
Życzę Wszystkim wytrwałości i siły, odwagi, która pomoże Ci stawić czoła wszystkim przeciwnością, zawziętości i determinacji w dążeniu do celu i spełniania marzeń, niezłomnej wiary w to, co dla Ciebie ważne, bo nie ma rzeczy nie możliwych i nie istnieje coś takiego jak niemoc, a wiem z własnego doświadczenia, że jeżeli czegoś naprawdę się chce to można! Nie każda droga jest dobra, ale nawet ze ślepego zaułku można znaleźć dobre wyjście i odpowiednie rozwiązanie, ale przy tym bardzo ważna jest cierpliwość i silna wola, której życzę z całego serca! Co najważniejsze : życzę zdrowia, którego potrzebuje każdy człowiek.

Wesołych Świąt !  :-)



Brak komentarzy: