środa, 21 grudnia 2011

beautiful day!

Luźny dzień w szkole, za oknem śnieg, na dodatek zostałam mile zaskoczona nagrodą za udział w konkursie. Przez moment nie wiedziałam nawet o co chodzi, bo w ogóle się tego nie spodziewałam :-D
Dziś ciągle ludzie mnie czymś zaskakują. Przed chwilą dostałam od siostry kolczyki, które są dla mnie przecudne po prostu! Co do ogółu rzeczy, które mnie dziś zaskoczyły : mogłabym trochę tego wymienić, bo było tego dość sporo, jak na jeden dzień :-)
Dziś może troszkę posprzątam, a za chwileczkę zabieram się za lepienie pierogów ^.^
Jutro chyba zrobię sobie wolne od szkoły. Co prawda nie wyśpię się, dlatego, że muszę jechać do lekarza z wynikami i dowiedzieć się, co dalej, ale sam fakt, że jednak nie muszę siedzieć w szkole do 15 jest budujący! :-)
Miłego dnia! :-)



Brak komentarzy: