środa, 18 stycznia 2012

zmiany part1

Z racji tej, iż w nocy nie mogę spać ostatnio, bardziej się tym męczę, więc posiedzę dziś dłużej i krócej będę się męczyć nie potrzebnie w łóżku.
Dziś - przebudowa bloga :D  Jakiś czas temu wpadł mi pewien pomysł odnośnie wyglądu bloga, wymyśliłam szablon, ale czy uda mi się go zrobić tego nie wiem. Nie będzie to proste, ale mam nadzieję że sprostam temu zadaniu. Jak już kiedyś napisałam - lubię sobie uprzykrzać życie :-D Jego tworzenie na pewno mnie pochłonie, ale pojawiła się nowa przeszkoda. Otóż znalazłam pewną stronę, ogrom ciekawych artykułów, co mi znacznie utrudnia zrobienie, czy przeczytanie czegokolwiek, bo jest tego tyle, że nie wiem od czego zacząć. Zrobiłam się rządna wiedzy, a co! ]:->
Wczoraj udało mi się stworzyć pewną `animację, ale zamierzam zrobić ją jeszcze raz, bardziej, że tak powiem udoskonaloną ^^

Wracając do sobotniej imprezy.. Prowadząc rozmowę usłyszałam coś, co pozytywnie mnie zaskoczyło, bo nie przypuszczałabym, że takie drobnostki pamiętają także inni. Wykonany gest kilka lat temu zapadł w pamięć nie tylko mi, a tym samym został określony " to było w cholerę mocne! ". Jeden gest, niezwykle potrzebny czasem każdemu, drobny, a bardzo ważny. Stąd też filmik poniżej, który znalazłam, coś takiego magicznego!




Brak komentarzy: