sobota, 7 stycznia 2012

plany.

Wczorajszy cudowny wieczór, cudowna noc, jak marzenie <3
Pełna optymizmu, entuzjazmu, jest też zapał i ... zakwasy :-D Ale to dobry znak! We wszystkim doszukuję się pozytywów, a to duży plus.
Co ważniejsze zrobiłam, mam troszkę planów powiązanych z dzisiejszym dniem, dzień ze Szkrabem, a niedługo uciekam do kuchni i kolejny raz spróbuję swoich sił także będą wypieki i słodkości :-D Coraz bardziej mnie to wkręca i wszyscy są zadowoleni :-)
Mam nowy, ogromny cel. Będę musiała włożyć wiele wysiłku i pracy, aby wszystko było jak trzeba, ale wiem, że dam radę i stworzę, co trzeba, jak należy! :-) Jak będą rezultaty to może uchylę rąbka tajemnicy :-)
high five! :-)

1 komentarz:

miss-dehydrated pisze...

pozytywna energia to podstawa :)

ps to ja mycriminalintent pod zmienioną nazwą :P