piątek, 27 stycznia 2012

Postępy

Cześć i czołem!
O właśnie - dopiero teraz zauważyłam, że nigdy się nie witam. No nie ważne. Chcę się podzielić z całym światem, że robię postępy! Realizowanie kilku celów na raz to wcale nie taki głupi pomysł i o dziwo jak na razie całkiem dobrze mi idzie. Staram się powiązać jedno z drugim tak, aby było dobrze. Ale to wszystko to tylko przedsmak tego, co sobie zaserwuję. W związku z tym, że w poniedziałek czas powrócić do szkoły, do domu będę wracać później, więc bez planu treningu się nie obejdzie. Ułożę go jutro, bo dziś chcę w 100% wykorzystać te ostatnie godziny ferii, więc magiczny zeszycik, ołówek i do dzieła :-D Ale wcześniej romans z gitarą, a co! Pół dnia ćwiczyłam, robiłam sobie na złość, próbowałam przemówić do samej siebie, udało się i wszystko jest na dobrej drodze.
Plany co do szkoły, hm. Jestem ambitnym, pracowitym LENIWCEM, ale mam pewne postanowienie: spinam tyłek co do niektórych przedmiotów, czyli 5, które kończę już w tym roku, na zawsze :-D

Zabieram się za rysowanie i pracę nad sobą. Dokładniej? Nad cierpliwością, której mi poskromiono :-D
Ktokolwiek zmierza się z jakimiś celami - życzę powodzenia! :-)

P.S. Nie mogę się przestawić na zaktualizowany interfejs bloga ;/

See You ;)



1 komentarz:

HappyHolic pisze...

Leniwiec leniwcem, grunt, że pracowity i ambitny :D

PS. Ja również usilnie trzymam się starego interfejsu, ten nowy kompletnie mi nie podpsował ;)