czwartek, 19 stycznia 2012

zdziwienie.

Dwa z obranych celi okazują się być niesamowicie ciężkie do osiągnięcia, czego się nie spodziewałam. Nabawiłam się małej kontuzji, mam nadzieję, ze szybko dojdę do siebie. Drugi zaś jest bardzo skomplikowany.


Siedziałam pół nocy usiłując stworzyć coś, co wydawało się proste do zrobienia, a tu niespodzianka. Nie poddaję się i walczę, mam nadzieję, że nie udzieli się tutaj mój  niekiedy słomiany zapał.



Słucham właśnie pewnej piosenki, która wprowadza mnie w świetny nastrój. Chętnie podzieliłabym się nią, ale nie mam nazwy, a zamiast niej jakieś litery pomieszane z liczbami :D
Będzie ciężko, ale wiem, że mi się uda, bo przecież bardzo tego chcę ;))
" Mieś odwagę spełniać marzenia to jest siła! " A do odważnych ? Świat należy! :-)

Brak komentarzy: