piątek, 21 marca 2014

Chrom a słodycze


Witajcie :)
Nie było mnie tu trochę, aczkolwiek treningi robiłam. Przez cały tydzień chodziłam na siłownie, poza środą, w niektóre dni dorzuciłam Skalpel, dziś muszę zrobić ABS, może skalpel i koniecznie Tabata wieczorem!
Jeśli zaoszczędzę trochę czasu w ciągu dnia to postaram się jeszcze pójść na siłownię :)


Natrafiłam dziś na ciekawy artykuł. Chrom odbiera ochotę na słodycze.
Chrom odpowiada za metabolizm tłuszczów, reguluje ciśnienie krwi, ułatwia kontrolę poziomu cukru we krwi.

Dzienne zapotrzebowanie na chrom wynosi 50-200 mikrogramów. Chrom można znaleźć w produktach takich jak:
  • drożdże,
  • kukurydza, 
  • fasola,
  • kiełki pszenicy
  • jabłka, 
  • kasza, 
  • szparagi, 
  • płatki zbożowe, 
  • chleb gruboziarnisty, 
  • owoce morza 
  • wołowina,
  • skrzyp polny

Brak komentarzy: