niedziela, 20 lutego 2011

nd.

Niedziela.
Znienawidzony przeze mnie dzień. Ot tak.
Licząc od dnia jutrzejszego, czekają mnie 2 pracowite tygodnie. Przyszedł czas na to, z czym wcześniej odwlekałam, także TERAZ ALBO NIGDY. :D
Kilka rzeczy mnie dzisiaj zainspirowało, zmotywowało, więc od jutra trzeba zacząć działać, bo szkoda byłoby nie wykorzystac swojego zapału.
A teraz z innej beczki:
Fredde Gredde. Pewnie nikt z Was o tej osoby nic nie słyszal, jak już to pewnie niewielu. 25 letni Szwed. Jego pasją jest muzyka, gitra, a także komponowanie. Jest niesamowicie utalentowany, zarazsami zresztą przekonacie się o tym. Znalazłam go na YouTube, a wraz 'z nim' - jego gitarowy remiks, skladający się z 32 piosenek, które zagrał i zaśpiewał. Wszystko tra 8 minut. POLECAM !


Miłej niedzieli. 

Brak komentarzy: