środa, 24 sierpnia 2011

WTF

Pytanie na dziś ? WHAT THE FUCK ?!
Jestem cały czas rozdrażniona, wszystko mnie wkurza, dosłownie WSZYSTKO. Pogoda za oknem, choć jest nie najgorsza, muzyka, telefon leżący obok i wszystkie inne rzeczy znajdujące się w pobliżu mnie. Nie , i to wcale nie jest napięcie przedmiesiączkowe! No i weź tu człowieku ogarnij skoro chwilami tracisz cierpliwość do samego siebie. Raaany, co jest grane ? Ty też tak masz ? Teraz czekam tylko na godzinę w granicach 23.30 - 24, może wtedy się uspokoję ;x  
Nie ważne, czy będzie się walić, palić, czy coś tam.. DOPNĘ SWEGO, a ten rok będzie niezapomniany tak samo, jak i te wakacje. Jak sobie pomyślę o swoich pomysłach i planach to mam dreszcze ]:-> Zdaję sobie sprawę z tego, co to może być, ale nie mogę się doczekać.
Miałam tu poruszyć pewien temat, a mianowicie " Nieśmiałość " dla Szanownego Pana, ale jednak z rozwinięciem zaczekam..
Raz jest dobrze, raz jest źle. Dopiero chodziłam na maxa wkurzona, teraz tryskam energią, odliczam godziny. Nie wiem, jak to się dzieje, że w jednej chwili moje nastawienie robi zwrot o 180 stopni.

To ja rządzę swoim życiem - nie życie mną !

Brak komentarzy: