poniedziałek, 5 listopada 2012

polecam!

Złe samopoczucie, brzydka pogoda. Od samego rana padał deszcz, przez co dodatkowo wprowadził mnie w melancholijny nastrój. Obecnie robię wszystko, poza zabraniem się za niemiecki ( zamierzam zdawać na rozszerzeniu ).  Tak czy inaczej - stale jestem przemęczona, nawet dziś, choć jest dopiero (?) poniedziałek. Nie mam czasu na to by pocykać jakieś zdjęcia i tu je wrzucić.
ALE kto chce mnie zobaczyć "w pełnej okazałości", że tak to ujmę to zapraszam na photobloga ( link po lewej stronie pod " o mnie " )  :-)

Dziś dla odmiany polecę Wam film :-)
 " Nad życie "
Polski film, o znanej ( już niestety Śp. ) siatkarce Agacie Mróz, o której pewnie większość z Was słyszała. Biografia niesamowita i naprawdę poruszająca. Naprawdę polecam!


1 komentarz:

krokdoszczescia pisze...

zabieram się zabieram do obejrzenia tego filmu już tyle czasu.. czyli polecasz?;)


zapraszam Cię do mnie :)