niedziela, 30 października 2011

SKARB

Na dłuższą chwilę 'zatrzymałam się' przy rozmyślaniu nad usłyszanymi dziś słowami : " Cierpienie ma sens " dość ciekawe..

Rzeczy nie do pojęcia, stale będące tym, co zadręcza i zastanawia w skutek padających pytań i braku odpowiedzi, równające się jednocześnie niewiedzy. Tak, dość skomplikowane.. Bardzo chcesz, ale pojąć nie możesz, mimo szczerych chęci. A co jeśli z całego serca wierzyć będę w to, że będzie tak, jak było dotychczas ? Za czasów, kiedy w to głęboko wierzyłam ? Na moment zwątpiłam, a wszystko prysło, jak czar. NA MOMENT zwątpiłam, a wszystko uległo zmianie. To jakiś żart. Mało śmieszny, ale żart!


Teraz Czekam. Na Ciebie. Z niecierpliwością wyczekuję Twoich słów. Wiem, że mnie podbudują. Wzniecisz we mnie ogromną wiarę, sprawisz, że napełnię się optymizmem. Zawsze sprawiasz, że wszystko staje się lepsze. ZAWSZE! Z Tobą WSZYSTKO jest łatwiejsze :* !
" To Ty dajesz mi siłę i dajesz mi wiarę ; w to, ze warto grać i warto robić to dalej ."


P.S. Wyglądasz przesłodko :* ! I ten Twój uśmiech ]:->
       Dziękuję za wszystko!

Brak komentarzy: