poniedziałek, 19 października 2015

Czas spełnienia.

Witajcie Kochani!

Po długiej przerwie wracam.
Nadszedł czas spełnienia. Mój czas. Czytając niegdyś wiele książek o podświadomości, sukcesie
 i samodoskonaleniu czasem z niedowierzaniem rozmyślałam o tym, co w nich zawarte. Minęło wiele czasu i lat, aż tu nagle uświadomiłam sobie, że mimo tego, iż upłynęło wiele czasu - doczekałam tego, czego zawsze pragnęłam. 
Będąc młodszą, mieszkając na wsi, nie miałam możliwości by się rozwijać. Ale teraz wszystko się zmieniło.
Zaczęło się od Pole Dance. W przyszłym tygodniu już egzamin i czeka poziom średnio-zaawansowany, czym jestem niesamowicie zajarana! Wkręciłam się totalnie, przełamuję kolejne bariery, jestem mniej nieśmiała, silniejsza i bardziej pewna siebie. Mało tego - wkręciło mnie to na tyle, że będąc na poziomie podstawowym mam opanowanych kilka figur z następnego poziomu. 
W czwartek robię kolejny krok na przód: koleżanka, która kiedyś tańczyła w grupie cheerleaderek robi reaktywację i namówiła mnie do dołączenia. Nigdy nie miałam tej możliwości, ponadto castingi są dla mnie pod dużą presją, a tu taka niespodzianka! Jestem podekscytowana. 
Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Trzymajcie kciuki.
Kolejny post dodam wieczorem.


" Istnieje silna tendencja do stawania się tym, co umysł sobie wyobrazi. "

"Myślami można wytyczyć sobie drogę do porażki i 
nieszczęścia, ale także do sukcesu i szczęścia."




Brak komentarzy: