wtorek, 1 września 2015

sport to coś więcej

Witajcie kochani,
znów miałam przerwę, ale zbyt wiele się w moim życiu działo. Żadna wymówka, po prostu tak wyszło. Teraz się zbieram i do działania.

Czytając ostatnio jednego z blogów, który jest uważany za dość kontrowersyjny doszłam do wniosku, że coś we mnie pękło. Gdzieś się zatraciłam i zapomniałam o tym, co najważniejsze.
Kiedyś dieta szła mi idealnie, praca nad ciałem również, ale to dlatego, że skupiałam się na rozwoju duchowym, pracowałam nad swoim nastawieniem i nie było dla mnie rzeczy niemożliwych.
Zaczynam od nowa zmieniać swoje nastawienie, bo to wiele pomaga. Zajrzeć w głąb siebie i poczuć, że to, co robię to nie tylko aktywność fizyczna, ale i poprawa mojego życia, bo dzięki temu, że się spełniam na treningach czuję się szczęśliwsza. Polecam każdemu zajrzeć w głąb siebie i tak naprawdę pomyśleć chwilę nad tym, po co to wszystko? Ano po to byśmy czuli się lepiej i żyli w zgodzie ze swoim umysłem, ale i ciałem. Abyśmy akceptowali swoje wady jednocześnie pracując nad sobą jeszcze bardziej.
Ludzie mówią i mówić będą, niektórzy wolą tylko krytykować, a prawda jest taka, że to MY mamy żyć ze sobą w zgodzie i to od Nas zależy, czy będziemy czuli się szczęśliwi. 
A na koniec zostawiam słowa, które powinny przekonać każdego z Was. Wierzcie mi, że to naprawdę działa, a niemożliwe nie istnieje!


"Kontroluj sam swoje życie i przeznaczenie, a nie pozwól, żeby je ktoś inny kontrolował..."


"Kontroluj sam swoje życie i wyznaczaj sam swoje cele, a nie pozwól, żeby ktoś inny je kontrolował za Ciebie."


"Nie pozwól, aby inni mieli negatywny wpływ na Ciebie, ale Ty miej pozytywny wpływ na nich."


"Nie skupiaj się, nie martw się i nie troszcz o rzeczy, na które nie masz wpływu i nie pognębiaj się nimi, tylko zajmij się rzeczami i zmieniaj rzeczy, na które masz wpływ w swojej teraźniejszości i przyszłości."


Nieważne jak, ważne żebyś zaczął."



Brak komentarzy: