wtorek, 18 lutego 2014

Tabata

Trening z głowy, 18minut ABS i Tabata.

Kilka słów o Tabacie:
Tabata to czterominutowy, niezwykle intensywny trening interwałowy. Prawidłowo wykonany poprawia wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową), przyspiesza metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej. Dzięki niemu spalisz w sumie więcej kalorii niż w przypadku tradycyjnego, godzinnego treningu.
Tabata, która wykonywałam składała się z ośmiu ćwiczeń. Morderczy trening, dlatego uznawany za bardzo skuteczny. Nie miałam problemów z wykonaniem, choć w pewnym momencie czułam, że moje ręce są mega zmęczone, ale wytrwałam do końca. Jedzonko "potreningowe" przygotowywałam na siedząco, bo miałam wrażenie, że zaraz zetnie mnie z nóg.
Prawdę mówiąc upociłam się niemalże tak, jak przy 45min Killera. Jakie wnioski - wiadomo. :)




" Możesz dalej sobie powoli i długo biegać. Tak samo powoli i długo spalać tłuszcz, ale możesz wrzucić na najwyższe obroty i spalić dwa razy tyle w o połowę krótszym czasie. Biegaj, ale interwałowo i spalaj tłuszcz jeszcze na wiele godzin po treningu. Nadal możesz wykonywać swoje ulubione ćwiczenia tylko w zupełnie nowy i efektywny sposób. "


" Bo jeśli jesteś w stanie walczyć ze wszystkich sił, aby dotrzeć tam,
gdzie chcesz, kto ma prawo cię zatrzymać?"







Brak komentarzy: