piątek, 24 lipca 2015

Sukienka

Cześć,

wpadam tylko na chwilę, dłuższy post będzie koło godziny 17.
Niektórzy z Was zapewne widzieli już na instagramie sukienkę, którą niedawno dorwała moja siostra i postanowiła mi ją kupić. Siostra zawsze trafia w mój gust, jeśli chodzi o ubiór. Więcej zdjęć będzie również później.



A teraz z innej beczki.. Kochane, jak Wam idzie wyzwanie pośladkowe? Ja złapałam małą kontuzję kolana po wyczynach rowerowych, ale dziś wracam i nie ma innej opcji. W ciągu tygodnia z treningami + 2 treningi interwałowe moja waga spadła o 1,6kg. Prawdopodobie to efekt tego, że wcześniej dawałam z siebie na treningach bardzo dużo i przerwę robiłam tylko raz w tygodniu. Wróciłam do ćwiczeń i organizm sobie chyba przypomniał o tym, że musi wagę obniżyć :D
Tak czy inaczej cieszę się, że moja waga już nie jest poniżej 50kg.

„Człowiek nie jest stworzony do klęski.
Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.”

tymczasem uciekam i wracam później :)

1 komentarz:

FitHealthyLife pisze...

Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)