poniedziałek, 15 czerwca 2015

Powrót

Witajcie kochani!
Miałam bardzo długą przerwę, wiele się wydarzyło. Teraz na głowie mam sesję, niedawno się przeprowadziłam i mogłabym tak wymieniać do jutra, dlatego wszystko po kolei z czasem opiszę.

Dziś, w miarę możliwości postaram się wrzucić kilka postów, które na pewno przydadzą się niektórym z Was tak samo, jak i mi.

Naderwany mięsień brzucha pokrzyżował mi plany i musiałam na długi czas zrezygnować ze sportu. Rehabilitację mam za sobą i powolutku zaczynam powracać. Jestem zmotywowana, zdeterminowana i gotowa do działania! :) Pierwsza interwały za mną, a dziś wieczorkiem kolejne.

Zostawiam Wam instagrama i wracam tutaj za kilka godzin.
Miłego dnia :)

"Co należy zrobić po upadku? To, co robią dzieci: podnieść się."





2 komentarze:

zdrowanacodzien pisze...

Dobrze że już wróciłaś do zdrowia :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
http://zdrowanacodzien.blogspot.com/

FitHealthyLife pisze...

Ostatnie jest świetne :)