niedziela, 15 czerwca 2014

po przerwie

Cześć :)
Trochę ostatnio napsułam, miałam 2dni przerwy w ćwiczeniach i ogólnie dziwna sytuacja, bo dwa tygodnie temu miałam dobrze widoczne mięśnie, a np.dziś, całkowita zmiana i jakby ich brak. Albo sprawa diety, której starałam się jednak przestrzegać, albo ich spalenie, bo przyjmowałam za mało jedzenia i kcal.
Tak, czy inaczej ciężko mi się dziś zebra w sobie i tak się zbieram od 17, nie chce mi się totalnie, nie mogę się zmotywować i szybko się zniechęcam :( Ale zmuszę się dziś i odwalę porządny trening już za chwilę, ażeby mi się odechciało słodyczy, czy robienia przerw od treningu, taka nauczka. 
Tymczasem trochę motywacji.

2 komentarze:

MISIAiKICIA pisze...

powodem może być nabranie wody podskórnej :)

randki pisze...

Śliczna jesteś, a poza tym ciekawego bloga prowadzisz