poniedziałek, 10 grudnia 2012

przerwa

Cześć! :-)
Miałam sporą przerwę w pisaniu a wszystko za sprawą natłoku spraw, choroby, z którą staram się walczyć, a także wielu innych spraw. 
Za oknem zima, ja jestem ciągle przemęczona przez co od razu po szkole zapadam w sen :D Przez ciągłe zmęczenie i popołudniowe zasypianie nie mam nawet siły na ćwiczenia :( Mam jednak nadzieję, że słomiany zapał szybko zginie. Dziś chyba dokończę e-booka, albo i zacznę na nowo kolejnego.
Muszę koniecznie popracować jeszcze nad moją motywacją i nastawieniem! 
Ostatnio też zrobiłam sobie małą koloryzację włosów rozjaśniaczem do pasemek i baleyagu i o dziwo wyszło ok. Chcę wrócić do swojego koloru.

Mam kilka nowych nabytków w tym kosmetyki. Ostatnio jeszcze przyszły mi kolejne perfumy i nieziemska mgiełka do ciała, ale nie mam zdjęć.

kosmetyki z Avonu, z serii planet spa są naprawdę bardzo dobre!
A woda little black dress ma nieziemski zapach!





1 komentarz:

GumiJagoda pisze...

nie miałam ich nigdy : d